Nu kan ik er wel om lachen.

Maar toen ik er achter kwam dat ik een grote fout had gemaakt, helaas niet.

Jammer genoeg bestond er toen nog geen checklist die je kon gebruiken bij het versturen van e-mails.

Dus ik wist gewoon niet beter.

Ruim een jaar stuurde ik de aanmelders voor mijn e-maillijst naar een standaard Mailchimp pagina.

Niets “Bedankt voor het aanmelden” in mijn eigen branding.

En al helemaal geen volgende stap, zoals een laag geprijsd product.

Honderden, misschien wel duizend leads hadden zich aangemeld, en kregen daarna een enorme afknapper te zien.

Geen wonder dat ik dat eerste jaar niet veel omzet haalde uit e-mailmarketing.

Gelukkig hoeft jou dat niet te overkomen, .

Jij weet immers dat er een checklist is die je elke keer kunt raadplegen.

Doe er je voordeel mee.

Download die lijst.

En maak niet dezelfde fouten die ik heb gemaakt.

Fijne dag!

Groeten,
Edwin

Wil jij meer omzet met e-mailmarketing?

Dat kan! E-mailmarketing is nog steeds het kanaal dat je de meeste omzet oplevert. Alleen... je moet natuurlijk wel weten hoe je dat doet. En daar kan ik je mee helpen. Meer weten? Plan een vrijblijvend adviesgesprek