Technische ondersteuning

  • Worstel jij als ondernemer met de techniek achter online marketing?
  • Lig je constant in de clinch met je website?
  • Lukt het maar niet om je online training op je website te krijgen?
  • Het koppelen van je website met een betaalsystemen lukt maar niet?
  • Je wilt automatisch factureren, maar je snapt niet hoe alle componenten moeten samenwerken?
  • Je emailmarketingsysteem verstuurt je nieuwsbrief niet?
  • Of je hebt je een serieuze aanval van de beruchte "Facebook pixel"-fobie?
  • In al die gevallen.... en nog veel meer... kan ik je helpen.

    Ik word helemaal enthousiast van plugins, integraties, Zapier, API's, CSS en al die andere technische zaken waar jij niks mee te maken wilt hebben. 

    Ik geloof echt in uitbesteden van hetgeen dat je OF niet goed in bent OF niet leuk vind.

    Jij doet waar jij goed in bent, dan doe ik waar ik goed in ben.

    Ja Edwin, dat is precies datgene dat ik wil. Maar hoe werkt dat dan?

    1-op-1 met me samenwerken

    Wil jij echt een stok achter de deur, en iemand die je helpt met de technische uitdaging omtrent jouw (soon to be online) bedrijf, dan is 1-op-1 samenwerking wellicht iets voor jou. 

    In verschillende vormen werk ik met ondernemers samen... de ene ondernemer doet een hoop zelf, en heeft pas technische ondersteuning nodig als het echt lastig wordt. De andere ondernemer wil graag begeleid worden en heeft naast technische ondersteuning ook een stok achter de deur nodig.

    1-op-1 VIP dag

    Wil jij heel snel resultaat? Dan is de 1-op-1 VIP dag perfect voor jou. In 1 dag tackelen we jouw specifieke technische uitdaging. Of het nu het opzetten van je mailfunnel is, het afmaken van je website, het opzetten van een Facebook campagne. You name it ,we fix it.

    Vooraf hebben we even een Zoom gesprek om te bepalen waar je uitdaging ligt, en wat we die dag gaan behandelen.

    Vervolgens sluiten we onszelf op in één van de gezellige flexwerkplekken in of rondom Utrecht. Koffie, thee en lunch is uiteraard inbegrepen.

    Naderhand hebben we nog een half uurtje Zoom om de laatste vragen te beantwoorden, en de puntjes op de 'i' te zetten.

    3 maanden 1-op-1 coaching

    Klinkt lang, maar het vliegt voorbij.... Vooraf hebben we een dagdeel 'live' (dus in het echt) contact om te kijken waar je staat en wat er allemaal gefixed moet worden.

    Elke week doen we een Zoom sessie van een uur , waarbij ik met je scherm kan meekijken, en bespreken we en behandelen we alle technische vragen waar jij mee zit.

    Tussendoor mag je me altijd mailen als je ergens mee zit. Ik zal korte vragen direct beantwoorden, uitgebreidere zaken verhuizen naar de eerstvolgende Zoom.

    Naderhand evalueren we tijdens een 'live' dagdeel en zetten we de laatste dingen nog even goed.

    Ad-hoc ondersteuning

    Natuurlijk kan het ook voorkomen dat je heel veel zelf kunt, maar af en toe iemand nodig hebt die met je meedenkt en lastige technische dingen voor je oplost. Maar dan wel op het moment dat het jou uitkomt, zonder vast contract.

    No worries, I've got your back! Met een strippenkaart koop je vooraf ondersteuning in, en kun je deze gedurende 12 maanden inzetten voor alle technische werkzaamheden die ik op afstand voor je kan oplossen.

    Na aanschaf van zo'n strippenkaart krijg je elke maand een net overzicht waar de uren aan besteed zijn, en wat er nog over is. 
    (En geloof me, ze gaan eerder op dan je denkt. Want als je eenmaal gewend bent aan een technische man 'on-call', dan ga er gebruik van maken ook)

    Cookie instellingen

    Deze website maakt gebruik van cookies. Geef aan welke cookies je wilt accepteren of bekijk de privacyverklaring.

    Privacyverklaring | Sluiten
    Cookie instelingen
    Scroll naar top